نصیرآباد

نویسنده

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است. ( امام رضا «ع» )
باسلام و صلوات محضر وجود حضرت ولی عصر(عج) و معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و درود خدا بر ارواح پاک و طیبه شهدا؛ که بی شک امنیت امروز و برگزاری انتخاباتی چنین باشکوه در سراسر ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جان فشانی های دیروز آن هاست. و با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی).
و هزاران سلام و درود به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه نصیرآباد که دیگر بار همراه با سراسر کشور در لبیک به ندای «همه بیایند» رهبر انقلاب، حماسه ای باشکوه آفریدند و انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به همگان ثابت نمودند.
ما منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی روستای نصیرآباد، مراتب سپاس و قدردانی خود را از شما مردم عزیز و غیرتمند اعلام داشته و از این که با انتخاب خود ما را شایسته خدمت به خود دانستید خدا را شکرگزار بوده و سلامتی شما عزیزان را از خداوند منان خواهانیم. هم چنین وظیفه خود می دانیم از تمامی برادرانی که احساس تکلیف نموده و در جهت خدمت به مردم در راه انتخابات قدم پیش نهادند تشکر به عمل آوریم.
مردم فهیم روستای نصیرآباد؛ بی شک آبادانی و پیشرفت روستایمان جز با اتحاد، انسجام و تلاش همگانی به سرانجام خود نخواهد رسید؛ لذا فرصت را مغتنم شمرده و در ابتدای مسیر خدمت دست یاری شما را به گرمی می فشاریم و از نظرات و نگاه نقادانه شما در تمامی زمینه ها بهره خواهیم برد تا ان شاء الله جوابگوی رأی و اعتماد شما باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
اصلان بازیاری
عباس پورکریم
هادی پورکریم
1خردادماه 1396

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۲
پــورکـــریــم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">