نصیرآباد

نویسنده

مسئولین بهداشتی شهرستان؛ لطفا پاسخ دهید .

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۵۹ ب.ظ
شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری مطلبی با عنوان « مسئولین خانه بهداشت، دهیاری و شورا؛ چه کسی پاسخگوست!!! » در وبلاگ منتشر کرده و از خانه بهداشت و دهیاری خواسته بودیم تا نسبت به اقدام یکی از اهالی در ایجاد محلی برای نگهداری گوسفندان در ورودی روستا ، خروج آب منازل به کوچه ها و دفع غیر بهداشتی زباله ها و پراکنده شدن آن به زمین های اطراف و... اظهارات خود را بیان کنند.
در پاسخ به این مطلب دهیاری روستا بیان داشتند: اموراتی که مربوط به حوزه بهداشتِ محیط روستا می شود مربوط به خانه بهداشت می شود و ما نمی توانیم دخالتی در این حوزه داشته باشیم چرا که سالهای قبل در همین مورد چندین شکایت از اهالی داشتیم که در نهایت رأی دادگاه این بود که  در این موارد، شکایت باید توسط خانه بهداشت صورت گیرد نه دهیاری! تا به آن رسیدگی شود.
اما پس از گذشت شش ماه و نیم هیچ اقدامی توسط خانه بهداشت روستا درباره موارد ذکر شده ی فوق صورت نگرفته است. بنابراین از مسئولین حوزه بهداشت شهرستان فسا خواهانیم پیگیری های لازم را انجام داده و پاسخ خود را بیان نمایند.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۱
پــورکـــریــم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">