نصیرآباد

نویسنده

۹۷ مطلب توسط «پــورکـــریــم» ثبت شده است

تیم فوتسال پایگاه مقاومت امام علی(ع) نصیرآباد، موفق شد در مسابقات فوتسال جام ولایت که در دهه امامت و ولایت سال 1396؛ به همت گردان 309 امام هادی(ع) میانشهر برگزار شده بود مقام اول را کسب نماید. تیم فوتسال امام علی(ع) و پایگاه مقاومت امام سجاد(ع) میانشهر به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۳۵
پــورکـــریــم

جشن بزرگ عید غدیر با حضور باشکوه و شور انگیز مردم روستای نصیرآباد با سخنرانی خطیب توانمند حضرت حجه الاسلام و المسلمین مصلی نژاد، مداحی حاج حمیدرضا قناعتیان در مدرسه حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار گردید.

تصاویری از قاری قرآن، سخنران و مداح جشن بزرگ غدیر

حضور باشکوه اهالی محترم روستای نصیرآباد در جشن بزرگ غدیر

تقدیر از نفرات برتر مسابقه دوچرخه سواری سالروز آزادسازی خرمشهر

و چهاردهمین دوره مسابقه تیراندازی عید غدیر سال 1396

تصویر دسته جمعی خادمین جشن بزرگ عیدغدیر سال 1396

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۰۸
پــورکـــریــم

چهاردهمین دوره مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در دو رده نوجوانان و جوانان توسط پایگاه مقاومت امام علی(ع) نصیرآباد برگزار گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ شهریور ۹۶ ، ۲۲:۲۹
پــورکـــریــم

   

  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۲
پــورکـــریــم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۶
پــورکـــریــم

  

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۶ ، ۰۴:۳۴
پــورکـــریــم

سومین دوره مسابقه دوچرخه سواری گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر توسط پایگاه مقاومت امام علی(ع) در دو رده سنی در سوم خردادماه سال 96 از جاده جنوبی نصیرآباد(سمت جنگل مصنوعی کوثر) تا پایگاه مقاومت امام علی (ع)رگزار گردید.

نفرات اول تا سوم دو رده سنی:

نفرات اول: علی زارع پور فرزند اکبر / مهدی کرمی زاده فرزند روح الله

نفرات دوم: علی پورکریم فرزند ابراهیم / علیرضا زارع پور فرزند شهباز

نفرات سوم: علی زارع پور فرزند محمدرضا / ناصر زارع پور فرزند داریوش

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۳۲
پــورکـــریــم

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس در مقابل خوبى مردم تشکر نکند، از خداى عزّوجلّ تشکر نکرده است. ( امام رضا «ع» )
باسلام و صلوات محضر وجود حضرت ولی عصر(عج) و معمارکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و درود خدا بر ارواح پاک و طیبه شهدا؛ که بی شک امنیت امروز و برگزاری انتخاباتی چنین باشکوه در سراسر ایران اسلامی مرهون رشادت ها و جان فشانی های دیروز آن هاست. و با آرزوی سلامتی و طول عمر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظلله العالی).
و هزاران سلام و درود به مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه نصیرآباد که دیگر بار همراه با سراسر کشور در لبیک به ندای «همه بیایند» رهبر انقلاب، حماسه ای باشکوه آفریدند و انقلابی بودن و انقلابی ماندن خود را به همگان ثابت نمودند.
ما منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی روستای نصیرآباد، مراتب سپاس و قدردانی خود را از شما مردم عزیز و غیرتمند اعلام داشته و از این که با انتخاب خود ما را شایسته خدمت به خود دانستید خدا را شکرگزار بوده و سلامتی شما عزیزان را از خداوند منان خواهانیم. هم چنین وظیفه خود می دانیم از تمامی برادرانی که احساس تکلیف نموده و در جهت خدمت به مردم در راه انتخابات قدم پیش نهادند تشکر به عمل آوریم.
مردم فهیم روستای نصیرآباد؛ بی شک آبادانی و پیشرفت روستایمان جز با اتحاد، انسجام و تلاش همگانی به سرانجام خود نخواهد رسید؛ لذا فرصت را مغتنم شمرده و در ابتدای مسیر خدمت دست یاری شما را به گرمی می فشاریم و از نظرات و نگاه نقادانه شما در تمامی زمینه ها بهره خواهیم برد تا ان شاء الله جوابگوی رأی و اعتماد شما باشیم.
والسلام علیکم و رحمه الله برکاته
اصلان بازیاری
عباس پورکریم
هادی پورکریم
1خردادماه 1396

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۶ ، ۲۲:۱۶
پــورکـــریــم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۵۳
پــورکـــریــم

  

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۰۵
پــورکـــریــم

مراسم کلنگ زنی ساخت دارالقرآن الکریم امام هادی (ع) روستای نصیرآباد همزمان با سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، 22 اردیبهشت ماه 96،  با حضور حضرت آیت الله دکتر احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، دکتر جواد زارع پور «مدیر عامل قرب الهادی(ع) قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء» و جمعی از مردم روستای نصیرآباد برگزار شد.

گفتنی است زمین دارالقرآن به مساحت حدود 1000 متر، از دو نفر از اهالی محترم روستای نصیرآباد آقایان «چراغ علی قنبری» و «رحمت الله نجاری» به قیمت 25 میلیلون تومان خریداری شد. مبلغ مذکور توسط یکی از خیرین کمک شده است.

ساختمان 216 متری دارالقرآن امام هادی(ع) علیه السلام در دو طبقه ساخته خواهد شد؛ که طبقه اول، سه کلاس درس، اتاق آموزش های اکترونیکی، دفتر مدیریت و آبدارخانه را شامل شده و طبقه دوم آن، به کتابخانه و سالن اجتماعات اختصاص یافته است.

ساخت دارالقرآن، توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء انجام خواهد شد و اهالی محترم نصیرآباد و خیرین گرانقدر نیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب  820847363  نزد بانک کشاورزی میانشهر و حساب شماره 830 قرض الحسنه روستای نصیراباد واریز نمایند.

  

  http://bayanbox.ir/view/6461861566374093062/IMG-4789.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۳۱
پــورکـــریــم

بیست و چهارمین دوره «مسابقه دو» نیمه شعبان سال 1396 توسط پایگاه مقاومت امام علی (ع) برادران، امروز در رده نوجوانان و جوانان از کمربندی میانشهر تا پایگاه مقاومت امام علی (ع) برگزار شد.

نفرات اول تا سوم رده جوانان:                                               نفرات اول تا سوم رده نوجوانان:

1- علی دهفان خلیلی فرزند حسن                                     1- محمدحسین زارع پور فرزند داوود

2- پوریا زارع پور فرزند صفدر                                                 2- علی پورکریم فرزند ابراهیم

3- محمد زارع پور فرزند منصور                                             3- علی زارع پور فرزند صفدر

  

  

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۷:۱۳
پــورکـــریــم

مسابقات تدارکاتی قهرمانی ووشو سبک ساندا با هدف استعدادیابی برای حضور در مسابقات استانی و کشوری به میزبانی شهرستان فسا بین تیم هایی از شهرستان بندرعباس، یزد، شیراز (3 تیم)، استهبان، نی ریز، کوار، داراب، فسا، و میانشهر در تاریخ 14 و 15 اردیبهشت ماه برگزار گردید؛ که تیم «ووشو پارس میانشهر» با مربی گری آقای مسلم ستاری موفق به کسب مقام قهرمانی تیمی شد.

در بین قهرمانان تیم میانشهر نوجوانان و جوانی از روستای نصیرآباد نیز می باشند که اسامی آن ها به شرح زیر می باشد:

علی پورکریم فرزند ابراهیم ؛ مقام اول وزن 45 کیلوگرم

محمدحسین زارع پور فرزند داوود ؛ مقام اول وزن 34 کیلوگرم

امیر پورکریم فرزند علی ؛ مقام اول وزن 27 کیلوگرم

محمدجواد زارع پور فرزند داوود ؛ مقام سوم وزن 22 کیلوگرم

صیاد ستاری فرزند مختار ؛ مقام سوم وزن 56 کیلوگرم

جوایز مسابقات:

مقام اول: تلفن همراه هوشمند، مدال طلا و حکم قهرمانی

مقام دوم: مدال نقره و حکم قهرمانی

مقام سوم: مدال برنز و حکم قهرمانی

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۴۴
پــورکـــریــم

یکی از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی توجه به کارگاه های تولیدی زود بازده و درآمدزا به خصوص در بخش کشاورزی می باشد. روستاها به دلیل اهمیت جغرافیایی و وجود زیرساخت های کافی برای فعالیت کشاورزی، می توانند بستر مناسبی برای فعالیت های اقتصادی، تولید و ایجاد اشتغال باشند به شرط آن که اولاً : حداقل هایی از جمله مکان جهت ورود به چنین فعالیت هایی وجود داشته باشد و دوماً : این که نهادهای دولتی از این گونه فعالیت ها حمایت مالی و مهم تر از آن حمایت کارشناسی داشته باشند.

یکی از این عرصه های تولیدی زودبازده، تولیدات گلخانه ای می باشد که یکی از اهالی روستای نصیرآباد در زمستان 95 به آن ورود پیدا کرده اند. آن چه در زیر می آید گوشه ای از بازدید ما از مجموعه تولید «خیار گلخانه ای» ایشان می باشد.

اصلان بازیاری، آزاده دفاع مقدس و بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی فسا، تقریباً هفت ماه پس از بازنشستگی از خدمت در بهداشت میانشهر، گوشه ای از حیاط منزل خود، به مساحت حدود 75 متر مربع را به پرورش خیار گلخانه ای اختصاص داده است. ایشان در اواسط دی ماه 1395 با هزینه تقریبی 200 هزار تومان که جهت خرید پلاستیک و بذر خیار گلخانه ای صرف کرده اند فعالیت خود را به روش بومی با تکیه بر وسایل موجود در منزل! آغاز کرده و پس از حدود دو و نیم ماه، اقدام به برداشت خیار گلخانه ای نموده اند. بنا به گفته ایشان برداشت محصول با توجه به مساحت ذکر شده، هر دو روز، تقریباً بین 10 تا 15 کیلوگرم می باشد که در خود روستا به فروش می رسد. ایشان بیان نمودند قصد دارند در سال آینده به روش اصولی تر با گسترش محیط گلخانه ای، فعالیت خود را ادامه دهند.

از جناب آقای بازیاری به خاطر وقتی که جهت تهیه گزارش در اختیار ما قرار دادند تشکر می نماییم.

  

  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۵
پــورکـــریــم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۱۳
پــورکـــریــم